Veelgestelde Vragen

  1. HELP! Er wordt regen verwacht wat nu?
    Huren bij Springkussen Parkstad betekent springplezier voor iedereen! Wij begrijpen dan ook dat regen een feestje flink kan verpesten. Op alle reserveringen is onze unieke Mooi Weer Garantie van toepassing. Tot 24 uur vóór de levering kun je bij slechte weersverwachtingen (regen) kosteloos annuleren. Je ontvangt het geldbedrag binnen 3 werkdagen terug op je bankrekening.

  2. Waarom rekenen jullie geen borg?
    We voelen ons zeer vereerd als je bij ons een reservering plaatst. Dit betekent dat je vertrouwen in ons hebt. Dit vertrouwen is wederzijds! Daarom rekenen wij geen borgsom bij het huren van onze springkussens en feestpoppen. Houd er echter wel rekening mee dat onze springkussens na afloop schoon, droog dienen te zijn. Indien dit niet het geval is dan brengen wij schoonmaakkosten in rekening.

  3. Wanneer moet ik betalen en welke betaalmethodes bieden jullie?
    Bij reservering kan direct betaald worden of je kan voor de optie betaal later kiezen. Bij deze optie krijg je twee weken voor levering automatisch een mailtje met een betaallink en deze dien je te voldoen 7 dagen voor levering. Maak je een reservering die binnen twee weken valt dan dien je bij reservering direct de betaling te voldoen.
    Wij bieden de meest gangbare betaalmethodes aan:
    - Ideal
    - Paypal
    - Creditcard (Visa, Mastercard)

  4. Wat is jullie bezorggebied?
    Huren bij Springkussen Parkstad betekent springplezier voor iedereen! Onze springkussens en feestpoppen worden gratis bezorgd (en eventueel opgebouwd). We hanteren all-in tarieven hiervoor, zodat je direct duidelijk hebt wat de kosten zijn. Ons bezorggebied met als 6412PJ als middelpunt:

     Zone  Bezorgradius  Bezorgkosten
     Zone 1  tot 10 km  Gratis
     Zone 2  tot 20 km  € 25,-
     Zone 3  tot 30 km  € 50,-
     Zone 4  tot 40 km  € 75,-
     Zone 5  40+ km  op aanvraag
  5. Kan de blower tegen regen?
    De blower kan gewoon tegen regen en mag/moet gewoon blijven draaien. Enkel bij onweer dient deze uitgeschakeld te worden.
     
  6. Wat moet ik als huurder voorzien?
    - Voldoende doorgang
    - Stopcontact binnen 25 meter
    - Stroom van 220V en 16A
    - Voldoende ruimte
    - Iemand ter plaatse of instructies voor opstelling
    Probeer bij reservering reeds rekening te houden met de afmetingen van het springkussen zodat er voldoende ruimte is in de tuin of locatie.
     
  7. Wanneer wordt het springkussen of feestpop geleverd en weer opgehaald?
    - De springkussens worden geleverd tussen 8:00 -10:00 uur en weer opgehaald tussen 18:00 - 19u30
    - De feestpoppen worden geleverd en weer opgehaald tussen 18:00 - 19:30

    Komen bovenstaande tijdstippen je niet uit of wens je een afwijkend tijdstip? Neem contact met ons op.

    We proberen uiteraard nooit later te leveren dat jullie vragen. Maar hou er rekening mee dat onze teams ook afhankelijk zijn van externe factoren. Merendeel van de tijd zitten ze op schema of eerder voor op schema. Maar het omgekeerde komt echter ook soms voor. Ze vertrekken allemaal ‘s morgens vroeg en trachten iedereen zo snel mogelijk verder te helpen.
     
  8. Zijn jullie springkussen veilig en gekeurd?
    JA! Al onze springkussens zijn gekeurd en voorzien van een veiligheidscertificaat: NEN-14960 veiligheids- en kwaliteitsnorm. Deze Europese norm is van toepassing op opblaasbare speeltoestellen bedoeld voor gebruik door kinderen tot en met veertien jaar.
    Let op! Er dient constant een volwassen van 18+, capabel en geïnstrueerd, bij het springkussen aanwezig te zijn om toezicht te houden. Toezicht houdt in dat deze persoon als zodanig herkenbaar is en dusdanig gepositioneerd is om direct verbaal en/of fysiek in te grijpen.